Domowe musli na wypasie! (bez cukru)

Lubię musli, ale w składzie tych dostępnych w sklepach zawsze znajdzie się coś co dziwnie brzmi lub źle wpływa na sylwetkę (syrop glukozowo- fruktozowy itp.). Zrobiłam swoją wersję, choć wyszła drożej, niż te ze sklepów, ale one nie mają tyle pysznych składników :) Do swojego musli dodałam przyprawę do piernika, ale równie dobrze mógł być np. cynamon. Wyszło naprawdę pysznie! Składniki możecie oczywiście dowolnie dodawać lub usuwać.

Składniki mojego musli:

  • 400g płatków owsianych górskich

dalej na oko:

  • siemie lniane
  • otręby pszenne
  • otręby żytnie
  • obrane pestki słonecznika
  • obrane pestki dyni
  • nerkowce
  • sezam (łyżka)
  • rodzynki
  • żurawina
  • suszone banany

Płatki i nerkowce wysypałam na papier do pieczenia i często mieszając uprażyłam w 180 stopniach (trwało około 15 minut, aż się zrumieniły). Do ostudzonych płatków z orzechami dodałam resztę składników i już :) Jadłam w wersji z mlekiem oraz z jogurtem i łyżką miodu- przepyszne!

Domowe musli

3c komentarze/y do Domowe musli na wypasie! (bez cukru)

Odpowiedz

  

  

  

Możesz użyć tych znaczników HTML

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>